April random

Random fotky z tabletu. Můžete vidět střípky jídla (zrovna jsem chytala pouze víkendové jídlo - to znamená skoro pokaždé to samé, přes týden mám různé kombinace typu - "co dům dal," ale to ráno hodím do krabičky a běžím do školy, nafotit to nějak nestíhám, ale měla bych to nějak zkusit! U nás je nedělní jídlo klasika - tyhle brambory + nějaký plátek krůtího nebo vepřového akorát pokaždé jiné koření atd. :D), učení a mě! :D
Užívejte!
Gabulka
 //Pribináček - jako malá jsem ho nesnášela, teď je v mém jídelníčku, ach ty změny :D / Prejt - poprvé v životě jsem ho ochutnala a je fakt dobrý, ale asi záleží na tom, že to bylo domácí! / Kytary nikdy nesmí chybět ... <3 / Cuketová hm... něco velmi řídkého, ale je to dobrý! :D / A udělali jsme si předčasně Vánoce nebo opožděně??! :O / Nějaké to ranní focení... hlavně, že to stíhám a oběd vyfotit, ne, to ne :D / Tady můžete vidět můj výtvor, který už jsme Vám ukazovala a zároveň použití jednoho z rámů, co jsme koupili v Ikea. Ani jsem nevěděla, že mamka ho plánuje využít k tomuhle. Ale jako vypadá to dobře, akorát když jsem šla v noci na záchod, trochu jsem se lekla :D / Tohle je naprosto úžasná věc. Musím sehnat znovu. Nejluxusnější vůně! / Tady večerní DIY po nákupech v Ikea. / A zde už můžete vidět výsledek mého snažení, potřebovala jsem něco na čači a tak jsem okopírovala skvělý holky na YT. Co říkáte? Povedlo se mi to? :) //
// DIY pokus, ještě před :D / cvičeníčko, mám novou karimatku, růžovou :3 / Přátelé prostě nestárnou <3 / Star wars - Ach ty krásné večery + všimli jste si Luka?? Mazel! :D / Botičky, z nich jsem pořád nadšená, nejpohodlnější na cvičení, konečně mi to neklouže, skvělá podrážka! / Baby mrkvička od Šmoulinky, to je základ ... / Cross, moje současná závislost. / No make-up. Ale nejdu vidět, takže cajk. :D / Nepovedené DIY - už PO. / Smutný den. / Zorganizovaná. / Ach, ty večerní kytarové záležitosti <3 / Kuk. //

Komentáře

  1. Trochu zmatek, ale ty jsi na fotkach krasna. To vidim hned. No a Star Wars to je jasne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, to jsem celá já... popisovala jsem to tak, jak mi to šlo na mysl... ;) Děkuji, jsi zlatá! :)

      Vymazat
  2. milujem takéto posty, a angry plyšáka mám aj ja, ale nie Luka :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luk je nejlepší! Teda ještě zelenáča bych brala :D

      Vymazat
  3. Milujem tvoje fotky!!
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Great pics! nice blog!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)