BELL KOSMETIKA - RECENZE PRODUKTŮ


Ahoj! Dneska opět po dlouhé době začínám sepisovat článek, určitě mi to zase bude trvat, jak na to nejsem zvyklá... 😂
O této kosmetice jsem natočila i video na svůj YT kanál, na kterém jsem docela hodně aktivní, jak jsem zjistila, jsem spíš na ty videa, víc mě to baví - od samotného točení, líčení, zkoušení makeupu přes prostřihy a konečný střih. A navíc, přijde mi, že se toho dá mnohem víc sdělit v kratší době, ale přeci jen určitě existují i holčiny, které mají raději čtení, tak proto jsem se rozhodla občas napsat i článek, když budu mít něco zajímavého, nějaké novinky o které bych se chtěla podělit.
Dneska bych se chtěla podělit o zkušenosti z testování těchto novinek od značky Bell, poslali mi takovýhle úžasný balíček, který mi udělal ohromnou radost.
Tato kosmetika je hypoalergenní, takže mě přirozeně velmi zajímala, já měla zkušenost pouze s jejich Illummi makeupem, ale ten mi moc nevyhovoval. Tentokrát si ale od téhle kosmetiky odnáším mnohem pozitivnější dojmy!



HYPOALLERGENIC BB CREAM MAKE-UP
Tento BB krém mě neskutečně mile překvapil. Je to totiž něco mezi BB krémem a lehce krycím makeupem, takže se dá krásně navrstvit krytí, což mě osobně velmi vyhovuje a nádherně splyne s pletí, není na ní vidět, nepohne se i když mám pleť v oblasti nosu a brady mastnější. Samozřejmě ho vždy zapudruji. Za mě velmi povedený produkt, hlavně na letní dny, kdy se nechceme potit pod silnou vrstvou makeupu. Ideální volba.
Cena: 139,-


SECRETALE NUDE SKIN ILLUMINATING POWDER
Tohle potřebujete! Nádherný rozjasňovač pro bledulky. Růžovo-fialkový odlesk, jemně mletý, dělá krásné odlesky na tváři. Jde ho dát i jemně - na den, ale i ho pořádně navrstvit, pokud stejně jako já milujete disko koule na tvářích. 😁
Cena: 119,-



EYE BROW SET
Stíny v této paletce jsou středně pigmentované - což mě osobně na obočí vyhovuje, aby se to nedalo tak jednoduše přehnat, je to lepší, abyste docílili co nejpřirozenějšího looku a zároveň se s tím nemusíte dlouho vykreslovat, klasika. Stíny jsem použila i jako oční stíny. A překvapila mě velmi nízká prášivost - skoro žádná! U matného stínu je to pro mě věc skoro nevídaná, za to palec nahoru.
Vosk mě moc baví, chloupky udrží bez problému, rozčeše je a nedodává navíc barvu - tím pádem přirozenost zůstává, na denní použití ideálka.
Cena: 119,-



SECRETALE MEGA VOLUME MASCARA
Tahle řasenka na mě působí velmi luxusním dojmem, krásný obal. Kartáček je hodně zvláštní, bohužel, ty prohlubně mi nevyhovují, slepují řasy, takže je potřeba si s tím chvíli pohrát a pročesat. Potom řasy hezky natočí a udrží, jelikož by to měla být řasenka objemová, potvrzuji, že určitě víc zahušťuje než prodlužuje. Je to takový drogérkový průměr, určitě není špatná, dokonce jsem i zkoušela, že je vodě odolná - tudíž pro moje slzící oči super volba.
P.s. Na spodní řasy je tento kartáček perfektní! Nádherně je oddělí a prodlouží.
Cena: 119,-


HYPOALLERGENIC MAT LIP LIQUID (VLEVO)
Matná rtěnka v odstínu 02 Warsaw - nude hnědá, na denní nošení. Tohle bylo pro mě další příjemné překvapení. Rtěnka má příjemnou formu - takovou pěnovou našlehanou, dokonce jsem si myslela, že úplně nezaschne, ale dostála svému jménu. Zaschne do úplného matna a drží, 5-6 hodin i s jídlem a pitím, takže za mě obrovská spokojenost a co jsem koukala na paletku odstínů, zajímaly by mě i další!
P.s. po několika hodinách vypadá sice pořád reprezentativně, ale hodně vysušuje rty, takže alespoň jednou za den je potřeba předělat (nepřetírám, to tvoří vždycky silnou krustu na rtech)
Cena: 105,-

SHIMMER&MAT LIQUID MAGIC JUNGLE
Tato rtěnka je opět v mém velmi oblíbeném fialovém studeném podtónu. Odstín 02. Je zajímavá tím, že má v sobě malinké třpytky a odlesky, ale po zaschnutí působí matně. Je pravda, že na rtech vypadá víc šťavnatě než předchozí rtěnka, ale zase vydrží kratší dobu. Nevysušuje, je komfortní na nošení, krytí je plné ale pigmentace je taková střední, takže se nemusíte bát dát si tuhle rtěnku i na běžný den - a to já se teda nebojím. 😁
Cena: 99,-


SECRETALE VELVET LIPSTICK
Klasická rtěnka se sametovým finišem. Toto je krásný přirozený odstín číslo 02. Já tyto rtěnky už v poslední době moc nenosím, používám spíše dlouhodržící matné rtěnky, které není potřeba neustále hlídat a upravovat. Já jsem tuhle rtěnku použila asi 3x jako krémovou tvářenku - a fungovala tak skvěle! Dokonce mi i perfektně držela, i když mám smíšenou pleť. Přijde mi, že tato kosmetika spolu perfektně spolupracuje, všechno na ten makeup krásně chytalo, od rozjasňovače, přes stíny a rtěnky. Zkusím ještě udělat i foto na rtech, ale přijde mi taková klasická, nic, co byste neznali.
Cena: 109,-


CREAMY&SHINY LIPSTICK BUTTER
Zpočátku jsem k tomuhle byla hodně skeptická, nemám moc v lásce tento typ produktů, tyhle chubby tyčinky, ale nakonec jsem si řekla, že to přeci jen zkusím, ono na večerní práci u počítače, na doma, je jedno jestli to bude mít nějaký křiklavý odstín. Já obecně nemám ráda zabarvené balzámky, přijde mi, že jak jsou mastné a navíc třpytivé, tak že ty moje rty vypadají ještě menší a užší než jsou. Přesně tohle je ten případ. Nelíbí se mi to zabarvení a třpytky, kdyby to byl jen čistě lesk, tak s tím nemám problém. To by se mi naopak i docela líbilo. Ale co se týče hydratace, tak ta je perfektní! Rty jsou po aplikaci tak jako nacucaný, úplně citím takovýto příjemný "cukání" a to je ten moment, kdy poznám, že mi ten balzámek co se týče hydratace stačí a že mým rtům to prospívá. 
Navíc se mi velmi líbí vůně, opravdu krásná ovocná, ani nevím přesně jaká, myslím si, že je to nějaký mix, není to vůbec agresivní či syntetické. Moc přijemné na rtech, takže na večerní a domácí použítí, při práci a na hození do kabelky proč ne.
Cena: 99,-


SECRETALE CONTOUR LIP LINER
Konturka byla pro mě v tomto balíčku jediné zklamání, dostala jsem nějaký vadný kousek, což by nevadilo až tak úplně, stane se. Ale už podle tvrdosti tužky jsem poznala, že tohle není produkt pro mě. Rty tahá, je prostě na moje poměry hodně tvrdá. Na ruce je to úplně v pohodě, odstín číslo 01, krásný nude skvěle použitelný na den. Pigmentace je super, ale prostě na těch rtech se mi s ní nepracovalo dobře.
Cena: 75,-


Pokud by vás zajímalo konkrétně to, jak produkty vypadají v akci, jukněte se na moje video. 

Tak to je pro dnešek všechno.
Znáte tuto značku? Jakou máte zkušenost? Zaujalo Vás něco? 😇

Komentáře

  1. Bell kosmetiku popravdě neznám :) ale ten rozjasňovač vypadá naprosto božsky!!! <3

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu stojí za to. Jak mě naučila jedna holčina - je jasnější než moje budoucnost... :D

      Vymazat
  2. Un post davvero molto interessante, ottima review!

    OdpovědětVymazat
  3. Túto značku vôbec nepoznám, ale najviac mi padol do oka ten zamatový rúž, vyzerá krásne :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že rtěnky dělají skvěle, za pár kaček hodně muziky a to já ráda! :)

      Vymazat
  4. O Bell kosmetice jsem ještě nikdy neslyšela, ale vážně hodně mě zaujal ten rozjasňovač :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  5. Kosmetika Bell mi vůbec nic neříká, ale nemám zase takový přehled :D jinak co se týče rad a tipů na blog, bude jich teď opravdu hodně :) každý den 1 nový návod :P

    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  6. Značku neznám, ale produkty vypadají hezky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Značku nepoznám, ale zaujala ma tá lícenka :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  8. rozjasňovač vyzerá perfektne :) teda, to aj ostatné produkty :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)