The Nude Blossom | Catrice paletka


Ahojky, dneska tady mám recenzi na tuto paletku od Catrice, která mě v blogo světě hodně zaujala, protože už to není taková tragédie jak bývala. Všechny vypadají krásně, balení se mi líbí i když se už po pár měsících ošoupavá ten zlatý text na povrchu, což mě trochu štve, že tak brzo vypadá jak kdybych ji měla několik let. 
Paletka obsahuje 9 stínů, horní řadu swatchů bych popsala jako matnou, přestože některé v paletce vypadají že v sobě mají nějaký shimmer, tak na oku (ruce) vůbec. A pak světle růžovoučký a ten meruňkový. To je můj nejoblíbenější stín z paletky. Na oku nejlépe vynikne, je nejvýraznější a použila jsem ho na tohle líčení v hlavní roli.
Také mě příjemně překvapila pigmentace světloučkých rozjasňujících stínů, do vnitřního koutku paráda.
Ale co se týče práce s paletkou... No, nadřete se a přesto to vypadá tak nějak upatlaně, nejde je do sebe pořádně vmíchat, stíny jsou suché a práší opravdu hodně. Některé stíny i hojně opadávají pod oko. Prostě o komfortu práce se vůbec nedá mluvit.
Na denní bázi, třeba jeden stín na celé pohyblivé víčko, jen tak na projasnění pohledu, když ráno spěchám do školy tak paletku používám, ale není to prostě moje nejoblíbenější volba a to jen díky té suchosti a práce se stíny, protože pigmentace by na drogérku nebyla vůbec špatná. Co se týče výdrže bez báze, tak mě to překvapilo, že za 3 hodinky začne barva mizet. Takže kdybych to měla shrnout, tuhle paletku spíš nepotřebujete, protože do růžova, na denní looky je lepší paletka např. od Trend it up, na kterou chystám recenzi taky. S tou se pracuje o hodně lépe, je krásně barevně laděná a vydrží bez báze o hodně víc! Tak se těšte. 😊

Komentáře

  1. Docěla ráda čtu ne příliš kladnou recenzi, protože se od těhle paletek pořád odrazuji :D podobné už totiž mám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, že jsem tě nezklamala. :D prostě říkám, jak to je. Použitelná je, to jako není o čem, ale moje nejoblíbenější paletka to není a nebude no... :/

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)