Junikorní štětce | PINKPANDA.CZ

Zdravím vás, dneska jsem se rozhodla sepsat co si myslím o těchto štětcích z eshopu pinkpanda.cz, které mám doma už dva měsíce, praní mají několikrát za sebou, tak si myslím že je na čase je zhodnotit.
Poslední dobou tam nakupuju opravdu moc ráda, hrozně se mi líbí jejich prezentace - balení do rozkošných růžových makeupových papírů. Je to úžasný. Stejně jako filozofie celého eshopu - cruelty free kosmetika. Stránka je skvěle přehledná, pohodlná, opravdu když tam jsem, strávím tam pár chvil kocháním. A mají často super slevy a akce balíčků. Já tyhle kupovala ve slevě za nějakých 450,- ale teď jsou tam myslím za necelých 700,-
Takže pokud tuto stránku náhodou neznáte, určitě napravte. 😇
Sada tedy obsahuje 7 štětců. Rukojeť je plastová, ale je naprosto dokonalá, vypadají jak růžek jednorožce. Je to k nakousnutí, ale nebojte se, určitě žádná mýtická stvoření nebyla zraněna při jejich tvorbě. 😍 Stejně tak i chlup (syntetický samozřejmě) je rozkošný. I po dvou měsících častého používání a praní vypadají pořád takhle. (teda až na to zaprasení od makeupu)

A teď si v rychlosti projdeme každý štětec zvlášť.

  • Štětec na pudr
Největší štětec a zároveň největší zklamání. To začínáme pěkně, co? Ale bohužel, takhle si štětec na pudr nepředstavuji. Má opravdu přehnaně dlouhý chlup a je řidký. Což zapříčiňuje to, že s ním pudr pořádně nemůžete zapracovat do pleti. Pěkně "zatlačit," tímhle se můžete maximálně pohladit, protože se ohýbá jak proutek ve větru. 😂 Nanášet s tím pudr je za trest, nepoužívám tento štětec ráda, ale nemůžu říct, že bych viděla jak z něj padá chlup, to opravdu ne, aspoň něco se dá pochválit. (tohle platí u všech štětců) A je krásně jemný, taky stejně jako ostatní štětce ze sady.

  • Štětec na konturování
Tohle je asi můj nejoblíbenější ze sady. Používám ho denně, konturovat se s ním dá krásně, přesně něco pro to moje "konturování." Pro začátečníky pecka. Chlup je kratší a hustší, naprosto ideálka. Takže se neohýbají a neblemcají, krásně se dá bronzer a konturující pudr nanést i zapracovat. Tenhle štětec má za mě 👍

  • Kulatý štětec na zapudrování menších oblastí
Upřímně řečeno, tento nepoužívám nějak výrazně často, protože jsem lína na to piplat se s takovým maličkým průměrem a oblast pod očima, či okolo nosu zvládnu zapudrovat obvyklým velkým stětcem. Ale jinak mu nemůžu nic vytknout je v pohodě, pokud to tak někdo rád dělá.

  • Trojúhelníkový štětec do špičky
Tento štětec je ze všech takový nejvíc "umělý" prostě ty štětiny i tak působí, což mě hrozně překvapilo, protože s ostatními takový problém nemám. Jinak jsou štětiny opět velmi dlouhé a ohýbají se, i když hustota není nějak špatná, vadí mi spíš ta délka, obecně mám raději štětce s kratšími štětinami, líp se mi s nimi pracuje. 

  • Placatý štětec na oči
Já ho používám nejraději na nanášení a zapracování báze pod oční stíny. Na třpytivé stíny, či hodně pigmentované vůbec, protože je štětec docela dost veliký a chlup je taky delší než se na moje víčko vleze, takže by se s tím stíny nenanášely dost pohodlně a precizně.

  • Štětec na linky, nebo úpravu obočí
Používám spíš na vyplnění obočí, protože na tvoření linky je pro mě hodně velký a hustý, není tak precezní jak jsem zvyklá s těmi co mám. Ale to už je na zvyku každé z nás. Obočí se s ním dá vyplnit precizně, takže je pro mě využitelný.

  • Kulatý štětec do špičky
Jako posledního vojáčka tady mám tento štětec na oči. Já ho používám když chci špičkou ztmavit maličko vnější koutek, ale na rozmazání do ztracena to úplně není ono, takže musím použít stejně jiný štětec na blending.

Podtrženo sečteno! Je to bohužel kvalitou a využítím v mojí sbírce tak 50 na 50. Ale hrozně moc jsem chtěla tyto jednorožčí štětce a tak jsem si je pořídíla, spíš na takovou parádu. Čtyři ze sady používám často, štětec na konturování na denní bázi, takže některé mají čestné místo v kalíšku (taky junikorním), ale pokud bych měla tyhle štětce doporučit? To spíš asi ne, raději našetřit o trochu víc a investovat jinam. Pro ty, kteří jsou už spíš takoví dobrodruzi a sběratelé jako já, tak můžete omrknout. Ale počkejte si aspoň na nějakou slevu. 😇

Komentáře