Make-up tutorial Harley Quinn


Kdo mě sleduje na Instagramu tak ví, že poslední dobou jsem byla hodně nadšená z Harley Quinn a to asi až tak, že mi bratr k narozkám dal jako překvápko její tričko, tak jsem se rozhodla tento look udělat znovu a rovnou na blog.
Je to úplně jednoduchý a podle mě dost efektní, všichni mi to chválili, takže je to jako dělaný pro nějakou letní párty s maskama či klasika na Halloween, protože u Harley platí to, že čím víc rozmazaný, tím lepší, ale já jsem neměla to srdce pořádně to rozmatlat, takže je to spíš taková uklizená Harley. 😂

Jako základ jsem použila hydratační krém od Ziaji. Harley má dokonalou ale světlou pleť, takže jsem použila Catrice HD liquid coverage makeup, který skvěle kryje, ale i ten odstín 010 mi nepřijde dostatečně světlý, takže ho míchám s bílým makeupem od NYX Pro foundation mixer. Když jsem použila makeup od Catrice, tak to sjednotím i s korektorem od této značky, který je v makeup světě dost profláknutý a já to můžu potvrdit, že na projasnění očního okolí je skvělý, není nějak zvlášť hutný, ale třeba na nedokonalosti, či pupínky se u mě teda použít nedá, k tomu jsou potřeba vyšší kalibry, s větším krytím.

Obličej jsem zapudrovala skvělým a levným pudrem od Essence all about matt! který stojí do stovky, je krásně jemně mletý, skvěle zmatní, ale taky hrozně rychle ubývá. Maličko jsem rozjasnila obličej rozjasňovačem od Catrice, který je už úplně ošoupaný, mám ho dlouho, používám ho denně a vůbec se nespotřebovává, takže jestli hledáte jeden rozjasňovač s takovým lehčím výsledkem na denní nošení okolo stovky, tak tento Catrice High glow mineral highlighting powder můžu jedině doporučit. Ještě jsem na lehkou konturu lícních kostí použila paletku od Catrice Prime and Fine, ten pudr je krásné studené barvy a dobře se s ním pracuje. Tvářím jsem dodala ještě maličko barvy pomocí tvářenky od Freedom v odstínu True loved.



Následuje úprava obočí, které jsem jemně vykreslila stejným stínem z konturovací paletky od Catrice Prime and Fine a pak doplnila zabarveným gelem od Essence Make me brow v tmavším odstínu.

Jako další krok je její tetování na pravé tváři a to jest srdíčko a nápis Rotten. Já ho vytvořila pomocí vysouvací tužky od Gabrielly Salvete a obtáhla černou barvou z paletky Technic abych mu dodala na sytosti. Poté jsem ho jemně zafixovala pudrem aby se nikam nehlo.

A jdeme na oči, což je hlavní část tohoto líčení. Jako podklad pod růžové oko jsem použila rtěnku od Freedom v odstínu 113 Whispers a funguje to skvěle!
Poté jsem stínovala oko růžovými odstíny z paletky Beauty UK kterou jste viděli v minulém postu a opravdu jsem si ji moc oblíbila, světlejší stín na celé pohyblivé víčko, i spodní linku a do vnějšího koutku přidávám tmavý růžový stín i se špetkou černé barvy ze stejné paletky a hraju si se stínováním. Až mám oko pěkně vystínované jdu na druhé, modré. 
Tam jako podklad použiju modrou barvu z paletky od Technic Face palette. A postupuju stejně jako u růžového oka, akorát mám k použití víc odstínů modré a to z paletky Beauty UK a malé paletky Freedom, o které jste tu už taky mohli vidět článek. Jako předposlední krok v líčení očí je černá tekutá linka od Freedom, která stojí do stovky a je fakt skvělá, mám už druhé balení, jsem s ní moc spokojená, stěteček v pohodě po celou dobu používání, dobře drží a rychle zasychá. Jako poslední krok v líčení očí jsou pořádné mrkací řasy, takže jsem pomocí Ardell lepidla nalepila jejich řasy, bohužel už nevím, které to byly.


Rty vykonturuji tužkou na rty od Essence v odstínu 14 Femme fatale a vyplním je rtěnkou Dermacol 16H lip colour v odstínu 03 a protože je hodně lesklá, zmatním to rtěnkou od Maybelline z řady Bold v odstínu Fiery Fuchsia 882.
Ta leskortěnka od Dermacolu je skvělá, super pigmentace, výdrž, jediné co bych jí vytkla je že po pár použití vypadá jak bezďák. 😂 Střed se hned takhle hnusně ošoupe, a ta průhledná část se zabarví a vypadá to fakt nevábně.


Look ještě doplním drsňáckým náramkem, který jsem šlohla kamarádovi 😂 oblíkla si tričko s nápisem daddy's lil monster a nakonec udělala ty nejvíc cute culíčky. 
P.s. Použila jsem gumičky v ladících barvách k očím.


A máme hotovo. Taky máte tak rádi Harley? 😇

Komentáře

  1. Líčení ti fakt sekne ;) Ta kombinace rtěnek nemá chybu, je to boží :D

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)