Essence Volume Stylist Mascara

 Přeji Vám krásný sváteční podvečer, dneska jsem se rozhodla udělat takovou rychlo recenzi na tuto řasenku, která proběhla v poslední době hlavně instagramem a já jsem se právě celkem dlouho rozhoupávala, zda do ní investovat, i když to není zrovna cena (90,-), která by vás přímo zrujnovala, ale i tak se už snažím nad tím, co kupuji, přemýšlet. 


Takže nejprve od obalu, ten se mi hrozně moc líbí, vypadá neobyčejně a ten detail na rukojeti mě neskutečně baví! A samozřejmě fialová barva, to je prostě moje. 
Kartáček je velikostně tak akorát, líbí se mi na něm, že není příliš dlouhý a ani objemný, takže se s ním pracuje velmi rychle a nestane se vám, jako u objemnějších kartáčků, že byste zavadily už o nalíčené oči, což je věc, která mě osobně dokáže pořádně naštvat. 😁 Ale naštěstí, už tak nějak poznám, které kartáčky jsou pro moje oči ještě v normě a budou v tomto ohledu v pohodě. Co se tedy kartáčku týče, jsem z něj naprosto nadšená. Momentálně zkouším několik dalších řasenek, vlastně všechny jsou z dražší cenové relace než je tato. Ale jak jsem si před pár dny přinesla tohle zlatíčko domů, nepoužívám jinou.

Ke konzistenci tu budu pět asi ódy, ale opravdu jsem z toho příjemně překvapená, protože pro mě je to taková ta konzistence, která je něco mezi. A to je přesně ono! Není to taková ta suchá, že by vůbec nepřenesla barvu, ale není to ani taková ta mokrá šílenost, co se vám dostane všude kolem, ale jen na řasách samozřejmě nezůstane... Co je u ní takovou zajímavostí je, že obsahuje prodlužovací vlákna. Upřímně, já z této řasenky nejsem nadšená kvůli tomu, že by tak úžasně řasy proudloužila, to mám právě pocit, že ze všech aspektů dělá asi nejhůř. Ale je skvělá v tom, že skvěle řasy obarví, je opravdu krásně sytě černá, neobtiskává se a hlavně ty řasy skvěle nadzvedne, natočí a udrží je tak. Maličko teda ty řasy jsou slepené, ale jde to potom s troškou práce dobře rozčísnout, takže to není vůbec žádná trága. A hlavně je super, že stačí jedna vrstva a vypadá to skvěle, přirozeně a řasy jsou délkou víceméně stejné tak jako vaše - opravdu skoro vůbec neprodlouží, ale zbytkem svých vlastností je to skvost.

Co mne tedy ještě zajímá je, jak dlouho vydrží, protože u většiny řasenek se víceméně "čeká" až trochu vyschnou, což je fakt, který mě osobně uplně vytáčí, protože proč bych si přece kupovala novou věc a ještě k tomu musela čekat na to, než ji budu moct používat? Bohužel, i tak to znám a tím pádem je tohle další důvod, proč je tato řasenka super. Můžete ji používat hneda! To je zázrak co? 😅 
Takže musím říct, že si mě tato drogerková řasenka získala. 💓

A co vy? Taky už ji máte doma? 

P.s. Co takhle přístě něco o paletce? 😊

Komentáře

  1. Od essence už si věci nekupuji a nic od ní už nemám, ale z levnější kosmetiky mě docela láka Trend It Up, slyším samé ódy :)
    JANNIEBEL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se musím přidat, je to opravdu skvělá záležitost, a taky na tuhle kosmetiku plánuju článek... :)

      Vymazat
  2. Tuto řasenku mám a za mě je úplně v topu! Taky na ni asi udělám recenzi.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)