Say Something


Ach, fialová a bílá. Moje nejoblíbenější kombinace.

Dlouhou dobu byl blog v nečinnosti. Měla jsem strašné problémy se staříkem pc. Ale už mám nový a je to fakt super. Ta rychlost! Už jsem byla zvyklá na jinčí. ;) Takže teď jsem si strašně moc hrála s fotkami, protože jsem byla nadšená, jak krásně to šlo a nemusela jsem u toho trávit kde jaké hodiny, jak tomu bylo nedávno. Takže úpravu fotek si teď maximálně užívám. Proto tu je dnes trošku více fotek ( jsou úplně vytříděné- bylo jich kolem 1000 ). Snad se Vám budou líbit. Jsou z neděle, kdy u nás bylo krásně. Svítilo sluníčko a bylo teplo. Tak jsme vyrazili do Šebrova na tyhle nádherné kytičky a dekorace. Moc krásně jsem si tam zafotila a nakoupila jsem nějaké dárky svým nejbližším. Odpoledne jsme šli do divadla na operu, měla jsem s sebou foťák, tak možná někdy ukážu fotky. Nebo něco hodím na instagram. Chtěla bych už něco udělat s tím designem blogu, tak snad něco zvládnu vykouzlit, uvidím podle času.
P.s. Už taky chcete léto a prázdniny tak jako já ?
P.s.s. A Great Big World & Christina Aguilera

Z tohohle koutku jsem byla naprosto uchvácená!
A další fialková :)
Hrozně se mi líbil tento pohled, s tou židlí, nevím, prostě se mi to strašně moc zalíbilo.
Kaktusů mám doma několik, moc se mi líbí, ale když náhodou při úklidu na nějaký sáhnu, to pak  mluvím jinak :D ( nejhorší jsou ty malinký neviditelný jehličky!!! )
Tyhle kaktusy mě nutily se smát! :D
Všechno krásně sladěné...
Ty polystyrenové kuličky nalepené na vajíčkách vypadají rozkošně, asi si to doma na Velikonoce taky udělám! :D
Tuhle lucerničku budu jednou mít u chaloupky! :D
Orchideje, to je moje ...
A tulipány, ty jsou taky moje ... :D
Tak jsem se tam válela po zemi.... :D
Bylo skvělé světlo pro focení, takže jsem si to užila!
Něco pro úsměv ;)

Komentáře

  1. Tohle je ráj pro oči! hrozně ráda se dívám na květiny kolem sebe:)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky :)
    nejlepší je ta poslední :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné obrázky! A tá posledná, naozaj na úsmev :-) ďakujem za návštevu na mojom blogu a komentík :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)