relax weekend



Fakt se omlouvám za takhle dlouho neaktivitu , ale teď jsem šest dní nestihla ani zapnout počítač. Mám frmol ve škole , v tanečáku , takže se buď učím nebo tancuju. Už mě to celkem vyčerpává. Nemám vůbec na nic jiného čas. Ještě chvilku a budu mít klid na focení , blog atd. Ještě to chvilku musíme všichni přečkat a pak už krásné , dlouhé dva měsíce pohody ! Jinak se omlouvám , že pro vás nemám ani žádné fotky , pouze tuhle a pořádně poupravenou do žluta , aby vypadala slunečně. U nás je fakt hrozně , už asi třetí den prší. Jinak co hodláte dělat o víkendu ? Já jedu v sobotu do divadla na muzikál kočky a zbytek víkendu asi strávím učením a koukáním na House. Páč na pobíhání venku to moc nevypadá. ;) A musím pro vás něco nafotit ! Příště snad u smysluplnějšího článku. ;)

Užívejte!

Komentáře

  1. Víkend strávím psaním slohovky , kterou mám odevzdat v pondělí :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, já mám sice slohovky ráda ( jdu mi úplně plynule , ale nechtěla bych tak strávit víkend... ;) :D

      Vymazat
  2. u nás je tiež stále zlé počasie :/ už ma to začína štvať

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Všude stejný :D
    http://insanelifeinfakebubble.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes bylo u nas v Anglii krasne, ale podle me to dlouho nevydrží :(

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  5. nice pictures!
    found you on lookbook.nu

    following you now via bloglovin.
    check out my blog, too :)

    i also have a giveaway at the moment - you can win a steve madden bag in neon green!
    http://www.strangeness-and-charms.com/2013/05/giveaway-stylefruits.html

    x
    dahi

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásná fotka, Gabulko. Doufám, že si Kočky pořádně užiješ a budeš mít nejlepší víkend.
    Mě čeká práce, šlehačkový dort a nové boty (doufám tedy, že nějaké supr čupr seženu) ;-).
    Pa pa, líbá tě Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivinečko,
      Kočky jsem si užila parádně , opravdu to bylo to nejdokonalejší co jsem kdy viděla !:))
      Určitě to budou skvělé botky ! :)

      Vymazat
  7. Práve od utorku do piatku som bola v Prahe a stale stale pršalo! To je strašne. Tak to pekne zvládni, tešíme sa na fotky! (prva fotka je krásna) :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je teda smůla , když jsem tam byla já tak mi taky strašně pršelo , prostě si nevybereš ... :/

      Vymazat
  8. Pred chvíľou som "dokukala" Housa :)
    A uži si ešte zvyšok víkendu ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hi, You have a Very Nice Blog :) I had Just Started Following it.
    www.ourjaipur.com

    OdpovědětVymazat
  10. u nás v Bratislave je tiež na nič počasie, stale iba prší :/

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to prostě děs...

      Jinak malá otázečka , pročpak jsi mi tu dala odkaz mého blogu ? :DD

      Vymazat
  11. Veľmi pekný blog,som nový sledovateľ:)
    Prajem ti,aby skončil frmol,zlepšilo sa počasie a mohla si sa venovať tomu, čo máš rada;)
    Adriana

    http://lamodetoujoursavecnous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)