3v1 | Pink & Gold & Burgundy | 🖤 Rose Gold | dupe HUDA BEAUTY


Ahojky, dneska nové video na youtube! 
Určitě běžte mkrnout, protože tahle paletka je nádherná a zároveň cenově přijatelná. Navíc pigmentace je mooc pěkná, akorát ty třpytivé stíny hodně opadávají pod oko, ale dá se tomu předejít tím, že nejprve uděláte oči a až pak makeup, i když já tento postup líčení nemusím, mám raději klasiku.
Jinak je tam i pár věcí co doporučuji (essence tužky na vodní linku) a i propadáky (essence linky a řasenka)
Který look se Vám líbí nejvíc? Mě ten poslední, vínový, burgundy, takže určitě se mrkněte aspoň na ten, ty dva předtím jsou takové obyč klasiky, to co nosím pořád, ale vínový odstíny jsou pro mě novinka. 😊
P.s. Komentář jsem namlouvala ještě v rámci nemoci, takže huhňa a mám hlubší hlas. 😂

Komentáře