Duhový rozjasňovač | Essence Prismatic Rainbow highlighter


Ahojky, dneska se s Vámi podělím o tom, jak jsem spokojená/nespokojená s tímto duhovým "junikorním" rozjasňovačem.
Zaprvé jsem byla hrozně moc ráda, že něco takhle "extravagantního" máme i v drogérkách a můžeme si to zkusit i za přijatelný peníze. (cca 110,-)
Ale pokud jde o dostupnost produktu, tak v kterékoli drogérce v Brně, co jsem se po něm ve stojanu pídila nebyl. Potom cestou na dovču do Jeseníků, jsme někde zastavili v obchodňáku pro drobnosti, já samozřejmě šla do Tety a měli tam krásný dva plný stojany všehooo. Úplně dokonalost, bohužel málo času tak jsem čapla jen tento rozjasňovač. 😂


Pokud jste typ jako já, co dává přednost přirozenějším, jemně mletým rozjasňovačům, tak by Vás asi vzhled tohoto moc nezaujal, ale opravdu jsou to spíš jen jemné podtóny, na obličeji se ztratí a pigment není vidět tak jak by se zdálo. Pokud nabíráte všechny pruhy dohromady. Takhle vypadají swatche každé barvy zvlášť.


Vidíte, že i tak je pigmentace pořád jemňoučká a někdy nabírám štětcem jen právě jednu barvu, podle chuti a líčení. Rozjasňovač neobsahuje třpytky, je jemně mletý a vůbec, opravdu vůbec nepráší při nabírání štětcem. Dá se krásně navrstvit, což uvidíte na fotce - tu berte s rezervou, make-up po několika hodinách, rozteklá linka, paletka na oči od Catrice mě zase až tak nenadchla, nevydržela moje slzící oči... 😂
Tady jsem rozjasňovače nanesla hojně asi ve 2-3 vrstvách. Jak vidíte, žádná duha se nekoná, takže se v jedné vrstvě dá používat úplně na běžné nošení.
Tento produkt můžu s klidným srdcem doporučit, samozřejmě že už v drogérii mám větší oblíbence co se rozjasňovačů týče, ale propadák to určitě není, používám ho ráda.

Co Vy? Máte slabost pro tyhle blbůstky?

Komentáře