kouřovky se zářivou rtěnkou

Ahoj, zdravím Vás u dnešního článku, i když spíše videa, ke kterému jsem se rozhodla teď narychlo ještě namluvit komentář, tak se můžete juknout. Snažím se pokaždé se v něčem zlepšit, ale jde to pomalu. Moje třetí video tvorba vůbec. 😊



Použité produkty:

♥ Nivea Men After shave balm

♥ Cien BB Cream light
♥ Rimmel Match Perfection 010 Ivory
♥ Rimmel Stay Matte 001 Transparent
♥ Catrice Prime & Fine 010 Ashy Radiance
♥ Rimmel Lasting Finish Soft Colour Blush 120 Pink Rose
♥ Contour pencil Koh-I-Noor
♥ Essence make me brow 02 browny brows
♥ NYX eyeshadow base 01
♥ Maybelline The Nudes
♥ Jenny Lane výživa na řasy
♥ Essence shadow & liner waterproof 03 light me up
♥ Freedom eyeliner
♥ Essence Volume Stylist 18H
♥ Avon Magix HD finishing powder Mark
♥ Essence lipliner 14 Femme fatale
♥ Dermacol 16H lip colour 03
♥ Maybelline Fiery Fuchsia 882

Komentáře

  1. Ta videa se mi líbí, tady mi akorát vadí ta hodně hlasitá hudba a tiché namluvení, ale to určo vychytáš ;) A líčení je boží, oceňuju, že vždycky uděláš záběr i s brýlemi... Jelikož jsem taky brejloun, tak mám ráda, když někde vidím i jak to pod nimi vypadá :)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, snažila jsem se to vychytat i tu, ale ten mikrofon je prostě na nic a hudba je na nejnižší možný co tam je... Takže spíš, zkusit sehnat nový mikrák :D A děkuju, no já musím s brýlemi, protože jinak nevidím, jestli jsem zaostřená :DD

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)