6/27/2017

fajnová paletka do stovky

Dneska se podíváme na tuto maličkou paletku od značky Freedom, která mě velmi mile překvapila svou pigmentací na tu cenu. Stojí něco málo kolem 80 Kč a to protože teď někdy od minulého týdne mají v drogerii Teta tuto kosmetiku o 40% zlevněnou, natrvalo. (předtím cena 130 Kč) Což mi udělalo ohromnou radost, protože už tak ty ceny v poměru ke kvalitě byly celkem přijatelný, ale teď to bude ještě lepší. I když pro nás maniaky bych měla říct, že spíš možná horší... 😂
V poslední době ke stojanu Freedom chodím opravdu často a začíná se mi sbírka jejich produktů celkem rozrůstat... 


Takže přímo k produktu, konkrétně toto je paletka Pro Shade & Brighten Play Kit. Mají tuším v této řadě ještě tři další paletky a asi si ještě jednu domů odnesu, protože ta kvalita je za tu cenu fakt super a paletky s nude odstíny se budou vždycky hodit, že jo. 😇

Paletka obsahuje 7 stínů, které jsou velmi dobře pigmentované, některé práší (hlavně zelená a světle modrá) ale neopadávají, takže práce je s nimi celkem komfortní a rychlá. 
Já osobně bych nikdy nevěřila, že se mi na očích bude tolik líbit odstín zelenkavé. Jak vidíte, tak je to taky jeden z těch nejvíce pigmentovaných odstínů a potom klasicky modrá hnedka vedle, to je taky kapitola sama o sobě. Fakt pecka! Jediná nevýhoda tohoto odstínu je, že k němu neladí ostatní stíny v paletce, takže pro rychlolíčení jsem použila modro-fialkovou klasiku a na tu zelenou se vrhnu někdy jindy, v něčem speciálním. 


Ty tři zmíněné odstíny do fialkovo/růžova jsou taky fajn, ale je to taková klasika na kterou jsem zvyklá už z jiných paletek a tak z toho tolik odvařená nejsem. Upřímně jsem si ji koupila hlavně kvůli tomu zelenému odstínu... Ten mě v drogerce úplně nadchl a musela jsem ho mít. 
A jako každá správná paletka obsahuje taky nejsvětlejší rozjasňující stín, především do koutku oka a na vnitřní část víčka, ale je samozřejmě použitelný i jako rozjasňovač - vějířovitým štětcem jde celkem dobře nabrat i z tak malého sektoru. 😊

Za mě spokojenost. Co vy? Zkoušeli jste? 

2 komentáře:

  1. Jono, ve výsledku na tom bude naše peněženka hůř :D Já mám tuhle malou krásku v nude verzi, je taky super, určitě si zaběhni i pro další

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář :)