The NUDES


Tak jsem konečně testla tu paletku, kterou jsem dostala k narozeninám. Moc mě potěšila, ty barvy mě hrozně baví. Myslím, že tyhle nude odstíny se ke mě hodí a já je tedy přiznám se, nosím nejraději. Akorát mě naštvaly fotky, pořád mi to blogger hrozně kazí, je to vždycky úplně takový rozostřený, proto jsem přes to zkusila hodit nějaký to zabarvení a už je to lepší, jenže mě to děsně štve, ty fotky jsou tak pěkný, ostrý a když to dám do článku hned to vypadá, jako kdybych to fotila svým mobilem. 


Vzhled Přiznám se, že jsem byla nakupovat v dmku a hnedka mi padla do oka, vzhledem, jednoduchostí, ale hlavně, hlavně těmi barvičkami. Tyhle odstíny prostě můžu, takže jsem se u ní zastavila a nakonec, jsem ji ani nemusela platit ze svého. :D

Kvalita/Výdrž Tak v tomhle ohledu mě paletka taky nezklamala. Pigmentace je perfektní, krásně a jednoduše se s nimi pracuje, vydržely mi celý den a to podotýkám, že znamená : osm hodin ve škole, kdy se potíte v každé hodině u zkoušení a testů a pak jsem to završila tělocvikem, plus ještě doma hodinka jógy. Takže v mé kolonce výdrž, si myslím, dosti uspěla.

Cena Cca 280,-  kvalita/cena se opravdu vyplatí, je tam 12 různých odstínů, z nichž všechny využiju! To se mi u paletek moc nestává, tyhle odstíny mi doopravdy hrají do noty, takže za mě palec hore!
Ještě bych se Vám chtěla pochlubit s prstenem, který vidíte úplně vlevo nahoře. Je opravdu nádherný, taky dáreček, který si strašně moc užívám. A taky můžete vidět, zase úplně vpravo dole, takový záblesk toho, co jsem měla na sobě ve škole. Bílá je tak krásná barva. ;)

Uživejte!
Gabulka

Komentáře

  1. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ta zlatavo oranžová je nádherná barva :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to na fotkách sluší! Jsi tak krásná.

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka mě láka a prsten je hodně pěkný.

    OdpovědětVymazat
  5. pekna velmi:) a ta paletka je super hrozne sa mi pacia take farby a este som taku nenasla zatial

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné barvičky, nevěděla bych kterou dřív :) Takhle jsem vždycky naštvaná na facebook, že mi pokazí fotky :/

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle paletka me moc zaujala, ale jeste vice jeji ruzova kolegyne, ktera u nas jeste na trhu neni, kazdopadne se mi odstiny libi i tak!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o té ani nevím, růžová by mě taky velmi zajímala, to je teda škoda... snad brzo přijde :D

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)