OOTD Petra

Dneska pro Vás mám překvapení. Dohodla jsem se s mojí kamarádkou, jestli bych nemohla nafotit její outfit a dát ho na blog. Mile souhlasila a tak jsem šli fotit, taky jsme se dohodli, že bychom mohli chodit pravidelně, takže možná časem "vyučím" Péťu , aby fotila outfity i mě, takže to pro mě a outfity možná bude řešení! ;)
P.s. V článku mezi fotkami je malý rozhovor, s Peťou jsme si hodně podobné, máme stejné názory a obě dvě máme moc rádi módu. V posledních letech si s ní moc dobře rozumím a moc mi přirostla k srdci , takže jsem si řekla, že Vám ji ukážu. Je moc krásná! Závidím jí to. ;)
P.s.s Bloger nějak kazí fotky! Nevím proč! :(
P.s.s.s. Včera jsem byla v kině na Vlk z Wall Street, byla to bomba! No prostě Leo. <3
Užívejte!




 Kde se nejvíc inspiruješ? 


  • Youtuberky, sleduji zahraniční holky, které se nebojí chodit v tom čem se cítí, bez ohledu na to, co si budou myslet ostatní. To bohužel u nás postrádám.

Vím, že jsi velmi tvořivý typ. Na co se v nejbližší době chystáš?

  • V poslední době jsem si velmi oblíbila znak Yin yang , rozhodla jsem se ho zařadit do šatníku i do bižu. Takže se chystám nabatikovat tílko a pak na něj použít tento znak. Stejně tak ho udělám z fima jako náhrdelník.


 Jaké obchody nejčastěji navštěvuješ?


  • V dřívější době jsem často nakupovala v sekáčích, ale časem se mi to omrzelo. Takže v poslední době jsem si nejvíc oblíbila H&M a Terranovu. Které v poslední době nejlépe vystihují můj styl.

Jsi sice krásná taková jaká jsi, ale zajímá mě, jestli se chystáš začít líčit. ;)

  • :) Osobně si myslím, že se to ke mě moc nehodí, párkrát jsem to už vyzkoušela, ale prostě to asi nebude pro mě. I vzhledem k mému životnímu stylu.


Od kolika let jsi se začala zajímat o módu?

  • Asi kolem 13. roku.

Co nejradši nosíš v létě?

  • Ráda nosím i šaty. Připadá mi, že dámy přestávají být. Protože všechny nosí kalhoty a nikdy si nevezmou pro změnu třeba šaty. Samozřejmě, že kalhoty jsou praktické a taky je velmi často nosím, ale v létě si ráda občas užívám šaty. :)


A co dredy? Chystáš ještě další?


  • Měla jsem dokonce myšlenku, že si nechám udělat celou hlavu, ale nemám na to odvahu. Takže mě zatím uspokojuje, že mám alespoň dva. ;) 
Já s Péťou ve všem naprosto souhlasím a moc jí děkuju za krásnou neděli! ;)
// Shoes - Deichmann / Trousers - Secondhand / T-shirt - H&M / Braces - New Yorker / Scarf - ? / Coat - Camaieu / Bag - England //

Komentáře

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)